Služba

Servisní poradenství

Chcete klidné spaní, že o „prašule“, které pracně vyděláváte je postaráno? Chcete ať vše funguje jak má a nemusíte řešit komunikaci s několika finančními ústravy, ale pouze přes jedno místo – nás? Nebaví Vás komunikovat s „NEZÁVISLÝM“ finančním poradcem (prodejcem), který je ze 100% závislý na prodeji produktů za provize? Nebaví Vás řešit „papíry“ a chcete více času na to co Vás baví, tak čtěte dál.

Vyděšený muž. Je zarostlý s vykulenýma očima. Potřebuje servisní poradenství.

Zbavíte se 3. nočních můr

1. Skončí Vám práce s papíry / šanony:

Všechno, prostě všechny ty složky k pojistkám, úvěrům, spořením a investicím, i ty co schováváte až nebude čím topit (ukončené záležitosti), tak nám prostě odevzdáte, 

nebo si je předáme v zabezpečené online formě. My Vám povedeme kompletní archivaci a péči spojenou s touto administrativní zátěží. Povedeme rodinný šanon.

2. Skončí volání na „plechové huby“: 

Jasně to znáte, že? Dobrý den… vyberte prosím volbu 1,2,3,4,5,6,7, nebo * pro návrat do hlavního menu.

Vy si říkáte: „Tam nic nepasuje co chci řešit – zmáčknu třeba 4“. Po 5-15 minutách se konečně spojíte.

Vysvětlíte co chcete a pracovník Vám sdělí to musíte na pobočku. V tu chvíli by jste ten telefon vyloženě co? Snědli že?

3. Skončí návštěvy poboček:  

Možná to také znáte. Jdete na pobočku banky, pojišťovny něco řešit.

Koukáte pracovníkovi pod ruky a říkáte si: „Sakra to si nemohl nějak připravit dopředu? To musí všechno ťukat tady se mnou? Vždyť jsem dopředu říkal, co potřebuji…“

No a pak na konci když po hodině máte hotovo, tak ještě musíte odmítat nabídky na kreditku, super pojistku, nebo támten, či onen produkt.

Vy pořád odmítáte a pracovník pobočky pořád nabízí další a další „sračičky hračičky“…

7. výhod, co přináší servisní poradenství?

1. Pravidelné výroční schůzky:
Minimálně 1x ročně, ale fakt to dodržujeme. Budeme spolu diskutovat a ladit témata, které jsou součástí Vašich finančních cílů. Tím, že mé kanceláři poskytujete přímou platbu za servis, tak máme motivaci jej skutečně dělat. Máte s Vašim stávajícím poradcem tyto pravidelné roční schůzky?
2. Kontakt na odborníky:
Rozvody, dědictví, závěti, darovací smlouvy, daňové otázky, účetní otázky, podnikatelské otázky, realitní témata, rekonstrukce, výstavby... Staneme se Vaši spojkou s dalšími odboníky. Myslíte si, že na toto má čas klasický poradce živený provizemi?
3. Rodinný důvěrník:
Tím, že nemáme stovky klientů, tak máme čas Vás a Vaši rodinu poznat opravdu do hloubky. Pomůžeme Vám nalézat řešení i na zdánlivě nefinanční témata, která Vás, či rodinu trápí. Zkrátka máme čas Vám naslouchat. To je role rodinného důvěrníka.
4. Funkční finanční plán:
Člověk míní, život mění. Znáte to... S plánem se musí pracovat a upravovat jej v čase, dle toho, co život přinese. Bude to jedno z společných témat výročních schůzek. Budeme jej řešit společně, protože za servis si nás platíte. My se musíme snažit, abychom společnými silami Váš finanční plán splnili!
5. Přehled majetku a finanční situace rodiny:
Budete od nás 1x ročně dostávat přehled všeho co platíte - Vaše běžné výdaje, splátky úvěrů, platby za finanční produkty. Také budete dostávat kompletní přehled Vašeho majetku a společně zkontrolujeme, jestli si postupně plníte své finanční cíle.
6. Řešení pojistné události:
Když budete potřebovat řešit pojistnou událost ze svého pojištění, sdělíme Vám postup. Případně nasměrujeme na specializovanou právní kancelář.
7. Odpadne administrativa:
Nebudete řešit papíry, nebudete chodit po pobočkách, nebudete muset složitě komunikovat s finančními ústavy.
Usměvavý muž - pan Melichárek. Je v zeleném svetru a podpírá si hlavu lehce pravou rukou.

Proč nemít poradce závislého na provizích?

Pokud chcete jednorázový nákup nějakého finančního produktu, tak proč ne…

  1. Nečekejte ve většině případů pravidelný servis. Poradce, živen ze 100% z provizí za prodané produkty na servis nemá většinou čas. Musí „bouchat“ nové obchody…
  2. Následné provize za prodané produkty jsou nízké a často nepokryjí poradci náklady, aby se pravidelně za Vámi vracel.
  3. Na „servis“ se ozve až v situaci, kdy ví, že má šanci u Vás znova něco nového prodat a získat novou provizi. 
  4. Nezná detail Vašich cílů, nastavení a fungování Vás a celé Vaši rodiny. Nemá moc času Vám naslouchat a bavit se i o nefinančních tématech.
  5. Ve výsledku se může spolupráce s provizním poradcem prodražit, protože tím, že je motivován jen provizí, nemusí dodat vždy to nejlepší pro Vás, ač by měl…
  6. Neplatíte jej vy, ale finanční instituce prostřednictvím provize, tudíž nepracuje pro Vás.

Průběh spolupráce?

1.

Úvodní konzultace

Řeknete nám svá očekávání. My zhodnotíme, jestli Vás přijmeme mezi naše klienty.

2.

Analýza Vaši situace a cílů

Řešíme Vaše příjmy, výdaje, majetek. Definujeme společně finanční cíle pro Váš finanční plán.

3.

Příprava finančního plánu

Máme jej v písemné podobě. Plán řeší Vaše cíle a jak jich dosáhnout. Řešíme také pojistnou ochranu Vás a majetku.

4.

Realizace finančního plánu

Pokud Váš finanční plán bude Vám samotným dávat hlavu patu, tak jej uvedeme v život.

5.

Pravidelné výroční schůzky

Zajistíme, že Váš finanční plán bude stále aktuální a funkční. Bez servisu bude plán úplně k ničemu!

Reference

Spokojení klienti

Odpovědi

Nejčastější dotazy

Máme na spolupráci smlouvu?

Ano ve smlouvě máme přesně definováno, co pro Vás musíme jako kancelář dělat. Uzavíráme ji plně digitálně bez nutnosti fyzických podpisů. Proto můžeme spolupracovat napříč celou ČR.

Jsou má data v bezpečí?

Ano na datové bezpečnosti si dáváme velmi záležet. Data jsou na cloudových službách office 365 řešení od společnosti Microsoft. Navíc probíhají ještě externí zálohy dat. Personál kanceláře vzděláváme v rámci kyberbezpečnosti. 

A co ukončení spolupráce?

Když by nás to společně už nebavilo, tak Vám vrátíme v kompletním stavu nám poskytnutou dokumentaci – Váš šanon. Ukončíme smlouvu o spolupráci a v naprostém klidu a pohodě si popřejeme mnoho štěstí do života. 

Co když zemřete Honzo?

I tuto otázku jsem obdržel. No zaprvé byl bych nerad odcházel ze světa ani né ve 40ti letech. Ale kdyby se to stalo, tak proto tvořím firemní organizaci, abych byl zastupitelný.

Je to legislativně v pořádku?

Ano. Má fyzická osoba poskytuje odbornost, která je regulovanou činností. Naše firma poskytuje samotnou službu servisního poradenství, aby nic nebylo v rozporu s regulací. 

Sjednání "kusového" produktu?

Pokud např. potřebujete pojistit dům, či sebe, tak bohužel nejsme schopni s Vámi spolupracovat, aniž by jste nevyužívali naše servisní, či investiční poradenství. Na vyřešení této situace Vám doporučíme naše partnerské kolegy.

Udělejte první krok...

Napište mi

Jan Melichárek sedí za hnědým psacím stolem u počítače ve své kanceláři. Usmívá se.

SERVISNÍ PORADENSTVÍ

Nebojte se zeptat na cokoliv k této službě, která Vám zpříjemní Váš život!